بدون تردید یک کدام از فرآیند طراحی وب , پباده سازی طرح گرافیکی است . درین مقاله همت داریم نکاتی را ابلاغ کنیم که با توجه به آن ها از طرف طراح تارنما و مشتری , می شود به نتایج بهتری دست پیدا کرد . دکورا سیون موادتشکیل دهنده وبسایت را برای هر ورقه انتخاب فرمائید خوب تر است طراح تارنما و مشتری با نیز مکاتبه ( از روش پست الکرونیکی , گوشی تلفن یا این که حضوری ) داشته باشند و به طور خیلی معمولی , طرح اول ی تارنما را تهیه و تنظیم نمایند . مراد از طرح اول که به آن اسکچ ( sketch ) یا این که wireframe هم گفته می شود ; یک طرح به طور کامل معمولی است که مشتری قادر است به راحتی آن را ساخت نماید تا از روش آن نیازهای خویش را به راحتی با طراح وب سایت مطرح نماید ; برای فهم و شعور خوبتر به مثال ی ذیل که به راحتی بوسیله یک مشتری و با صفحه و خودکار تهیه و تنظیم شده‌است , دقت فرمایید : sample - sketch - 2 انتخاب فرمائید که در ساخت وب سایت از چه رنگ هایی استعمال شود پس از پباده سازی طرح اول , و توافق طراحی فروشگاه قالب وردپرس و مشتری بر رمز دکوراسیون عنصرها متعدد وبسایت در صفحه های گوناگون , خوب تر است مبتنی بر جور کاربری تارنما در دست پباده سازی , رنگ بندی متبوع را انتخاب فرمایید . دراین باره احتمالا جذاب باشد به تاثیر روان شناسی رنگ ها هم دقت داشته باشید : آبی رنگ : متانت , مسئولیت , غمگینی , افسردگی قرمز‌رنگ : شور , عشق و علاقه , خشم نارنجی رنگ : انرژی , خوشحالی , زنده دلی خردلی یا این که بژ : محافظه فعالیت , صالح , خسته کننده زرد رنگ : شعف , آرزو , فریب سبز : استارت تازه , فراوانی , طبیعت بنفش : خلاقیت , سلطنتی , گنج مشکی : رمز , نازکی , ادب , شرارت قهوه ای : طبیعت , تندرست و بیخطر , اعتماد و اطمینان توسی : مودی , محافظه فعالیت , رعایت آدارب و رسوم و تشریفات سپید : عصمت , تمیزی , زهدوتقوا کرم یا این که عاجی : آهسته , دقیق و با متانت , خلوص طراح وب سایت , مشتری را در معرض مثال طرح های دیگر قرار بدهد در لحاظ داشته باشید که مشتری , تجربه ی رنگ شناسی و پباده سازی ندارد! پس می بایست به وی یاری کرد . طراح تارنما می بایست اعتنا داشته باشد که مشتری را در معرض مثال طرح های مربوط به زمینه سایت مشتری قرار بدهد و از این شیوه به مشتری یاری دهد تا بتواند نیازهای خویش , و برنامه ای که مورد‌علاقه دارااست را ابلاغ نماید . با این روش مشتری میتواند رنگ هایی که می‌خواهد را به طراح وب سایت نشان بدهد . و دسته اسلایدرها , منوها , تیترها , و … . را با الهام گیری از دیگر تارنما ها , انتخاب نماید . مشتری به لحاظ و ذوق وسلیقه ی طراح وبسایت بیشتر دقت نماید تجربه نشان داده است که چهت نیل به یک عمل باکیفیت فراتر , خوبتر است مشتری به حیث و ذوق و سلیقه ی گرافیست بیشتر از آنچه که در ذهن داراست , اعتماد نماید . به این دلیل‌که همواره در ذهن مشتری برنامه ای خیره کننده و خارق العاده و در عین اکنون گنگ موجود هست که خویش او کارکشته به پیاده سازی و یا این که چه بسا تعریف آن نیست البته پیاده سازی آن را از گرافیست خواهان است . اما این قضیه چیز جدید و عجیبی نیست! بلکه تک تک ما چنین خصوصیت ای را داریم که در ذهن خویش برنامه ای خارق العاده و در عین اکنون نا مفهوم را می پرورانیم . همینطور احتمال دارد دیدنی باشد بدانید که در آنلاینر , وقتی که قرار است برنامه ای گرافیکی برای خویش اعضای تیم مورد پیاده سازی قرار بگیرد , سایرین به لحاظ گرافیست , بیشتر از حیث خودشان اعتماد می نمایند . قرار نیست اعجاز ای چهره بدهد این حق ارگانیک مشتریان است که ایده ها خودشان را در پباده سازی گرافیکی وبسایت ابلاغ نمایند و بخواهند طرح تارنما آن‌ها با بقیه تارنما ها متعدد بوده و منحصر باشد , ولی می بایست دقت داشته باشند که در زمینه‌ی مختلف بودن طرح تارنما خویش با بقیه تارنما ها مبتلا افراط نشوند . به این دلیل‌که قرار نیست در پباده سازی گرافیکی تارنما اعجاز ای چهره بدهد… این یک ضابطه است : یه خرده نارضایتی مدام موجود است چه بسا گرافیست ها نیز هنگامی برنامه ای را میخواهند پیاده نمایند , ته دلشان شم می نمایند : “ می شد خوب تر از این عمل کرد! ” یا این که “ آن طوری که می خواستم از آب در نیامد ” و … چه رسد به مشتریان! آری صحیح است! چه بسا خویش گرافیست ها هم اکثر اوقات به صورت ۱۰۰ % از فیض ی عمل خویش راضی نمی‌شوند و اما این به طور کامل ارگانیک است . چرا‌که دیده و ذهن ما به طرح جدیدی که جدید متولد شده‌است , عادت ندارد . به این ترتیب کنار داخل شدن با آن یه خرده نیاز به فرصت دارد . طرح گرافیکی تارنما , تجهیزات و قسمت های گوناگون را منعکس نماید گرافیست بدین نکته عالی دقت نماید که متن‌ها و تصاویری را در طرح PSD خویش به عمل بگیرد که تداعی کننده ی ورژن ی آخری عمل باشد . برای مثال چنانچه مشتری می‌خواهد چهار نصیب داشته باشد که موضوعات تحت را منعکس نمایند : نهایی نظریات , پربازدیدترین ها , نهایی مطالب , خبرهای فوری به خاطر این‌که پر سرعت خیس طرح گرافیکی را تمام نمایید , تمام آنان‌را با یک عنوان واحد و نا مفهوم جایگزین نکنید . این عمل به مشتری یاری می نماید تا نیازهای خویش را در طرح گرافیکی اش ببیند . و هرگونه نیاز خویش را در اسرع وقت ابلاغ نماید . از فونت هایی مصرف شود که قابل به کار گیری باشند طراح گرافیکی وب سایت دقت داشته باشد در متن هایی که در پباده سازی PSD به عمل می برد , چه بسا المقدور از فونت هایی استعمال نماید که میتوان در ورژن ی پیاده سازی شده به عمل گرفت . به دلیل آنکه در غیر این صورت احتمالا مشتری در پایان عمل حسابی شوکه شود! به عنوان مثال در حالتی‌که از فونت خاصی میخواهید به کار گیری فرمایید , ملاحظه کنید که آیا هنگام کد کردن و به کار گیری از css , میتوان از فونت متبوع به کار گیری کرد یا این که این که به دلیل این‌که اکثری از یوزرها فونت متبوع را ندارند , قابلیت به کارگیری از فونت متبوع میسر نیست . قبلی از پیاده سازی افکت ها , از قابلیت و امکان پیاده سازی آن‌ها اطمینان حاصل نمایید در‌صورتی‌که طراح گرافیکی تارنما با html و css شناخت ندارد , حتما در بکارگیری تکنیک های تازه و استایل های مختص , با هر که قرار است ورژن ی گرافیکی psd را به html تبدیل نماید , هماهنگی داشته باشد تا طرح گرافیکی پباده سازی شده قابلیت و امکان پیاده سازی داشته باشد . اما در شرایطی که میخواهید مبادرت به تبدیل psd به html نمائید , می توانید از روش کاغذ ی ثبت پیشنهاد / استعلام بها با ما در رابطه باشید .
برچسب ها : خرید قالب وردپرس ، قالب وردپرس ، فروشگاه قالب وردپرس ،
+ تعداد بازدید : 7 |
نوشته شده توسط مدیر مهتاب سایت در دوشنبه 27 فروردين 1397 و ساعت 14:21
خشکشویی آنلاین خشکشویی آنلاین انجام پایان نامه سئو
خشکشویی آنلاین بستن تبلیغات [x]